Finansielle indtægter reddede Jysk Fynske Medier fra underskud i 2019
Pres på annoncemarkedet og investering i udvikling sendte driftsresultatet ned i Jysk Fynske Medier sidste år trods omsætningsfremgang efter opkøbet af dealsitet Spot. Finansielle indtægter sikrede millionoverskud. Direktør forventer nye sparetiltag i år.
![Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen/Jysk Fynske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12089697.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7a8qy0nx5bpjur9jky2.jpg)
Det bedste resultat i Jysk Fynske Mediers femårige historie. Det var, hvad den regionale mediekoncern kunne sætte to streger under, da de overordnede regnskabstal for 2019 blev præsenteret fredag.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Jysk Fynske Medier løftede omsætning og overskud i 2019
For abonnenter