Professor: Coronakrisen vil ryste aviserne mere end finanskrisen
Mere end finanskrisen vil coronakrisen kræve nytænkning og omstilling af forretningen i avishusene, mener professor, der især tror, én gruppe vil skulle indstille sig på forandring. Avisdirektør er enig.
![Foto: Mathias Svold/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11770959.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc782ihdwk4tup2e5emgy.jpg)
Verden vil se anderledes ud efter coronakrisen, og selvom annoncemarkedet, der lige nu ligger i dvale, vil tø op igen, venter der nye forretningsvilkår på den anden side, der vil kræve mere end rutinemæssig omkostningsbevidsthed og blik for besparelser i avishusene.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.