Nordjyske Medier: "Vi ser tiden lidt an"

Der ligger ikke en spareplan klar i skuffen, men udviklingen midt i coronakrisen og politiske vinde bliver fulgt nøje, siger direktør for Nordjyske Medier. Annoncesalget er ligesom hos andre mediehuse under pres.
Foto: PR/Nordjyske Medier
Foto: PR/Nordjyske Medier

Det er få måneder siden, Nordjyske Medier gennemførte en større sparerunde, der nedlagde cirka 50 stillinger for at spare i alt 40 mio. kr. i 2020. Samtidig har huset bebudet, at der i 2021 skal barberes yderligere 30 mio. kr. af udgifterne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu