Nordjyske Medier: "Vi ser tiden lidt an"
Der ligger ikke en spareplan klar i skuffen, men udviklingen midt i coronakrisen og politiske vinde bliver fulgt nøje, siger direktør for Nordjyske Medier. Annoncesalget er ligesom hos andre mediehuse under pres.
![Foto: PR/Nordjyske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10626855.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Morten%2520Vinther%2520Jensen.jpg)
Det er få måneder siden, Nordjyske Medier gennemførte en større sparerunde, der nedlagde cirka 50 stillinger for at spare i alt 40 mio. kr. i 2020. Samtidig har huset bebudet, at der i 2021 skal barberes yderligere 30 mio. kr. af udgifterne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.