Jysk Fynske-direktør: Regionale avishuse bør samarbejde mere
Det vil give mening at tænke i eksempelvis fælles abonnementssalg og økonomistyring på tværs af avishuse for at forbedre økonomien i lokale og regionale medier i lyset af coronaudviklingen, mener adm. direktør for Jysk Fynske Medier.
![Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Michael Bager/Fynske Medier/Jysk Fynske Medier.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12025367.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79s8l6xox0xmqcpb17m.jpg)
Økonomien hos især de regionale og lokale aviser står over for store udfordringer i lyset af coronaudviklingen, og det kalder på øget samarbejde mellem mediehusene.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.