Coop og Føtex skærer ned på de trykte tilbudsaviser
Mens Coop lægger tilbudsaviserne for to kæder sammen, skærer Føtex ned på antallet af sider i sin trykte avis. Begge steder begrundes valget med klimahensyn.
![Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11889051.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20090308-122613-pf-1920x1079we.jpg)
Dagligvarekoncernen Coop slanker sine tilbudsaviser ved at slå de trykte udgivelser fra de to største kæder i selskabet, Kvickly og Superbrugsen, sammen til en fælles avis. Det oplyser Coop i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.