Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny annonceplatform skal forene kræfterne hos en række store mediehuse, influencerbureau er gået konkurs, og ny radiokanal rykker ind på DAB+. Kom med på en rundtur til de vigtigste begivenheder i mediebranchen den sidste uges tid.
Foto: PR/Gonzo Media
Foto: PR/Gonzo Media

Så er det fredag igen, og julemåneden står i allerhøjeste grad for døren, når november bliver til december på søndag. Men først er det tid til den ugentlige briefing, hvor MediaWatch samler op på, hvad der i sket i ugens løb i den danske mediebranche.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu