Ny Politiken-direktør vil skabe "net af tilbud" til brugerne

Politikens nye kommercielle direktør har spillet en hovedrolle i løftet af indholdssalget på avisen. Den udvikling skal fortsætte, siger hun, samtidig med at der skal sættes nye skibe i søen.
Astrid Jørgensen, kommerciel direktør, Politiken. | Foto: Thomas Borberg
Astrid Jørgensen, kommerciel direktør, Politiken. | Foto: Thomas Borberg

Politiken har de seneste år udvidet forretningen og sat bl.a. to nichemedier i Politiken Nicher, magasinet Politiken Historie og Børneavisen – i samarbejde med Jyllands-Posten – i søen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu