Ny Politiken-direktør vil skabe "net af tilbud" til brugerne
Politikens nye kommercielle direktør har spillet en hovedrolle i løftet af indholdssalget på avisen. Den udvikling skal fortsætte, siger hun, samtidig med at der skal sættes nye skibe i søen.
![Astrid Jørgensen, kommerciel direktør, Politiken. | Foto: Thomas Borberg](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11436449.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Astrid%2520j%25C3%25B8rgensen.jpg)
Politiken har de seneste år udvidet forretningen og sat bl.a. to nichemedier i Politiken Nicher, magasinet Politiken Historie og Børneavisen – i samarbejde med Jyllands-Posten – i søen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Politiken-chef bliver ny direktør for Saxo
For abonnenter