Politiken: En god sælger skal kunne mere i dag
Rekruttering: I Politikens salgsafdeling skal medarbejderne ikke blot have viden om de mange annonceprodukter, men også stor teknisk forståelse og analytisk indsigt. Og det bliver endnu vigtigere i fremtiden, mener Politikens annoncedirektør.
![Politikens annoncedirektør Thomas Røn Larsen | Foto: Politiken](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11271094.ece/ALTERNATES/schema-16_9/thomas%2520R%25C3%25B8n%2520Larsen.jpg)
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST
Væksten på det digitale annoncemarked sætter digitalt salg i højsæde kommercielt. Men på Politiken er annoncedirektør Thomas Røn Larsen opmærksom på, at et for ensidigt digitalt salgsfokus kan have en bagside.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.