Briefing: Ugen i mediebranchen
Regeringen præsenterede langt om længe sit medieudspil, Politikens Lokalaviser fik skåret 80 mio. af toplinjen, og Discovery Networks satte sejl ind på at vinde streamingkunder med reality-tv. Tag med på rundtur i en hæsblæsende uge i mediebranchen.
![Kulturminister Mette Bock (LA) præsenterede torsdag regeringens udspil til et nyt medieforlig, der træder i kraft efter nytår. | Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10486910.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180405-142114-L-1664x1000we.jpg)
Påsken er ovre, og erhvervslivet er vendt tilbage for fuld skrue i denne uge. Men inden du trækker stikket for at holde en velfortjent - og ifølge diverse vejrværter solrig - weekend, så læs med her, hvor vi giver dig et overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Her er regeringens medieudspil
For abonnenter
Direktør forlader Nordisk Film TV
For abonnenter