Briefing: Ugen i mediebranchen

Regeringen præsenterede langt om længe sit medieudspil, Politikens Lokalaviser fik skåret 80 mio. af toplinjen, og Discovery Networks satte sejl ind på at vinde streamingkunder med reality-tv. Tag med på rundtur i en hæsblæsende uge i mediebranchen.
Kulturminister Mette Bock (LA) præsenterede torsdag regeringens udspil til et nyt medieforlig, der træder i kraft efter nytår. | Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen
Kulturminister Mette Bock (LA) præsenterede torsdag regeringens udspil til et nyt medieforlig, der træder i kraft efter nytår. | Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen

Påsken er ovre, og erhvervslivet er vendt tilbage for fuld skrue i denne uge. Men inden du trækker stikket for at holde en velfortjent - og ifølge diverse vejrværter solrig - weekend, så læs med her, hvor vi giver dig et overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu