Nichemedier og Jubii trak Nordjyske Medier opad i 2017
Nordjyske Medier gik ud af 2017 med øget omsætning, der langt hen ad vejen er drevet af datterselskabet Nordiske Mediers storopkøb i Sverige. De regionale, nordjyske medieaktiviteter var fortsat presset af faldende annoncesalg.
![Foto: PR/Nordjyske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9258741.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Nordjyske%2520Medier%252001.jpg)
En omsætningsvækst på lidt over 10 pct. og et resultat, der blev forbedret med et stort tocifret millionbeløb efter et stort hul i jorden i 2016.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nordjyske vendte underskud til overskud i 2017
For abonnenter