BT går gratisvejen - vil have førerposition på mobil i 2020
De store ændringer i Berlingske Media rammer især BT og Metroxpress, som står for 14 af de 23 redaktionelle stillinger, der skal nedlægges. Ny strategi sætter mobilen først, mens betalingsunivers droppes til fordel for sats på annoncemarkedet, fortæller ansv. chefredaktør.
![Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10262167.ece/ALTERNATES/schema-16_9/dyrby2.jpg)
I 2020 skal BT være et af de ledende medier på mobilen og give et overskud, der sætter mediet i stand til at investere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
BT-repræsentant: Vi er chokerede
For abonnenter