BT går gratisvejen - vil have førerposition på mobil i 2020

De store ændringer i Berlingske Media rammer især BT og Metroxpress, som står for 14 af de 23 redaktionelle stillinger, der skal nedlægges. Ny strategi sætter mobilen først, mens betalingsunivers droppes til fordel for sats på annoncemarkedet, fortæller ansv. chefredaktør.
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen

I 2020 skal BT være et af de ledende medier på mobilen og give et overskud, der sætter mediet i stand til at investere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu